VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PREDAJA A REZERVÁCIE VSTUPENIEK CEZ INTERNET
Vydané spoločnosťou Dom kultúry, Školská 118/1, Sereď (ďalej len „Prevádzkovateľ“).
REZERVÁCIA VSTUPENIEK CEZ INTERNET
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred oficiálnym začiatkom predstavenia, Prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný e-mailom, pokiaľ bol e-mail správne zadaný.
Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť v pokladni kina NOVA oznámením variabilného čísla rezervácie alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na jedno predstavenie. Ďalšie predstavenie môže rezervovať až po ukončení predchádzajúcej rezervácie. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny, Prevádzkovateľ neručí za platnosť rezervácie, napriek tomu, že zákazník obdrží e-mail o jej potvrdení. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie bez oznámenia zákazníkovi.
ONLINE NÁKUP VSTUPENIEK CEZ INTERNET
I. Úvodné ustanovenia a definície pojmov
Tieto obchodné podmienky pre nákup vstupeniek cez internet (ďalej len „Obchodné podmienky“) platia pri nákupe vstupeniek na filmové, kultúrne, spoločenské alebo iné predstavenie Prevádzkovateľa, a to výhradne prostredníctvom internetových stránok Prevádzkovateľa. Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a kupujúceho (ďalej len „Zákazník“).
Vstupenka je zakúpená a zároveň vytlačená v pokladniach prevádzky Prevádzkovateľa (ďalej len „Kino Nova“).
mailTicket je vstupenka zakúpená prostredníctvom internetovej stránky s unikátnym čiarovým kódom, vytlačená Zákazníkom, alebo vo formáte PDF s čiarovým kódom predložená uvádzačovi pred vstupom na predstavenie prostredníctvom mobilného zariadenia. Čiarový kód je súčasťou potvrdzujúceho e-mailu, ktorý bude Zákazníkovi doručený po objednaní a úhrade vstupenky. Kód musí byť čitateľný a nepoškodený.
Zákazník preberá zodpovednosť za nešírenie vstupenky, aby zabránil jej zneužitiu.
Prevádzkovateľom rezervačného a nákupného systému je spoločnosť CINETECH s. r. o., Športová 99/11, 900 44 Tomášov, IČO: 50177168, e-mail: pomoc@entradio.sk. Platobné služby zabezpečuje Besteron a.s., Teslova 20, 821 02 Bratislava, IČO: 47866233.
Spoločnosť CINETECH s. r. o. zabezpečuje predaj, vyúčtovanie platieb a rieši reklamácie platiteľov v zastúpení za svojich klientov. Besteron zabezpečuje platobné transakcie na svoje meno a účet. Reklamácie k platbám je možné riešiť cez linku 02/33 52 76 75 (Po–Pia 08:00 – 17:00) alebo e-mailom: helpdesk@besteron.sk.
Po potvrdení objednávky má platiteľ možnosť využiť službu internetového bankovníctva. Platba je zabezpečená platobnými bránami bánk. Citlivé údaje sa nedostávajú do prostredia tretích strán.
Používateľ nesmie zasahovať do systému spôsobom, ktorý by poškodil jeho funkčnosť alebo stabilitu. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za neoprávnený prístup tretích osôb k osobným údajom.
Orgán dohľadu: Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk.
Zákazník súhlasí s týmito podmienkami, ktoré sú záväzné pre obe strany. Kontakt: ekonomkadk@sered.sk.
II. Spôsob zakúpenia a doručenia vstupenky
Zákazník si môže zakúpiť elektronickú vstupenku (mailTicket) na konkrétne predstavenie prostredníctvom stránky www.kinonova.sered.sk a zaplatiť za ňu prostredníctvom služby Besteron.
MailTicket je možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začiatkom predstavenia. Neskôr je možné kúpiť vstupenky iba v pokladni kina.
Po výbere predstavenia Zákazník označí počet miest a pokračuje ku kroku „Zaplatiť online“. Zobrazí sa mu celková cena, ktorú je povinný uhradiť. Cena je konečná (vrátane DPH a zliav).
Po potvrdení objednávky je Zákazník presmerovaný do platobnej brány Besteron. Úhradu je potrebné vykonať do 15 minút. Po úspešnej platbe je Zákazník presmerovaný späť na stránku kina, kde sa mu zobrazí jeho mailTicket. Následne bude vstupenka zaslaná na zadaný e-mail.
Zákazník je povinný skontrolovať správnosť e-mailovej adresy. Pri chybne zadanom e-maile Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť.
Unikátny čiarový kód v mailTickete je platný iba raz. Pri opakovanom predložení vstup nebude umožnený.
Zákazník je povinný preukázať nárok na zľavnené vstupné platným dokladom. Ak tak neurobí, mailTicket je neplatný a vstup nebude povolený. Možné je doplatiť rozdiel v pokladni kina. Zľavy sa nekumulujú.
III. Odstúpenie od zmluvy
Predaj mailTicketov sa považuje za zmluvu o poskytovaní služieb vo voľnom čase podľa § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z., a preto Zákazník nemôže od zmluvy odstúpiť.
IV. Reklamácie
Prevádzkovateľ zodpovedá za vady poskytovanej služby podľa príslušných právnych predpisov, najmä § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka. Reklamácie sa riadia Reklamačným poriadkom, ktorý je dostupný na webovej stránke a v priestoroch prevádzky.
V. Osobné údaje a ich ochrana
Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z.z. Informácie o spracovaní údajov sú uvedené na stránke Prevádzkovateľa v sekcii Ochrana osobných údajov.
Zákazník je povinný poskytnúť pravdivé a aktuálne údaje a oznámiť ich zmenu. Potvrdzuje, že mu bolo poskytnuté poučenie o ochrane údajov aktivovaním príslušnej funkcie na webe.
VI. Alternatívne riešenie sporov
Zákazník sa môže obrátiť na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu na ekonomkadk@sereds.sk. Ak nebude spokojný, môže podať návrh na alternatívne riešenie sporu podľa zákona č. 391/2015 Z.z.
Príslušným subjektom je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 827 99 Bratislava (www.soi.sk), alebo iný subjekt zo zoznamu na www.economy.gov.sk. Návrh možno podať aj cez platformu: ec.europa.eu/consumers/odr/.
VII. Záverečné ustanovenia
Tieto Obchodné podmienky platia v znení uvedenom na webovej stránke Prevádzkovateľa v deň zakúpenia mailTicketu. Zákazník potvrdením objednávky potvrdzuje, že podmienky pozná, rozumie im a súhlasí s nimi. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na ich zmenu.
Vzťahy neupravené týmito podmienkami sa riadia Občianskym a Obchodným zákonníkom, zákonom č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a zákonom č. 102/2014 Z.z.
3D OKULIARE
V prípade zakúpenia vstupenky na 3D predstavenie si zákazník musí okuliare zakúpiť v pokladni kina samostatne, alebo si priniesť vlastné.
VRÁTENIE VSTUPENIEK ZAKÚPENÝCH CEZ INTERNET
V prípade zrušenia predstavenia bude vstupné vrátené na účet, z ktorého bola platba vykonaná. Vstupné z iných dôvodov nevraciame, vstupenky nie je možné stornovať ani preniesť na iné predstavenie.
VÝMENA VSTUPENIEK
Zakúpené vstupenky nie je po úhrade a doručení na e-mail možné vymeniť za iné predstavenie. Zákazník si má skontrolovať e-mail, na ktorý budú vstupenky zaslané. Pri nesprávne zadanom e-maile nie je možné uplatniť reklamáciu.
Kupujúci zakúpením vstupeniek bez výhrad prijíma tieto obchodné podmienky a zaväzuje sa ich dodržiavať.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Zákazník berie na vedomie a súhlasí, že jeho kontaktné údaje môžu byť použité na marketingové účely, napríklad na zasielanie newsletterov. Ich odber môže kedykoľvek zrušiť.
Zákazník zároveň súhlasí, že pri opakovanej neprebratej alebo neodvolanej rezervácii mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu možno odvolať osobne alebo telefonicky v pokladni kina NOVA.
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné v deň rezervácie alebo nákupu vstupeniek.